REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO 

OBUWIECONTRACT.PL

 

Zawiera zasady związane  z dokonywaniem zakupów w  sklepie internetowym pod adresem: www.obuwiecontract.pl


POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności, opublikowane na stronie Naszego Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera, podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych, oraz prawa osób których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w sklepie internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Dokonywanie zakupów, podanie danych osobowych przez usługobiorcę lub klienta jest dobrowolne,z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.

I. DEFINICJE

  1. Regulamin- w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem tj. w art.8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U z 2002 r. Nr.144, poz. 1204 ze zm.).
  2. Sprzedawca: przedsiębiorca działający pod firmą Contract Krystyna Leszczyńska posługujący się numerem Regon 011144555 i nr Nip 1130107240 wpisany do Ewidencji Przedsiębiorców Gminy Warszawa Wesoła.
  3. Siedziba sprzedawcy: 05-075 Warszawa Wesoła ul Równa 2, tel. 796-521-886, e-mail: leszczynska@contract.waw.pl 
  4. Klient: osoba składająca zamówienie w Sklepie Internetowym i strona umowy sprzedaży w przypadku jej zawarcia ze sprzedawcą
  5. Sklep Internetowy: Serwis Internetowy dostępny pod adresem www.obuwiecontract.pl za pośrednictwem, którego sprzedawca świadczy usługi określone w regulaminie w celu doprowadzenia do zawarcia umowy sprzedaży
  6. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  7. Przedmiot transakcji – towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu.
  8. Zamówienie: oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  9. Umowa sprzedaży: umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy sprzedawcą i zamawiającym w zakresie rzeczy wskazanych w zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych warunkach sprzedaży, oraz w oparciu o kodeks cywilny.
  10. Prawo konsumenckie ustawa o prawach konsumenta z dn 30 maja 2014 r (Dz. U. 2014 poz 827 . z pózn. zm).

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Informacje przedstawione w Sklepie Internetowym , w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią ofertę sprzedaży
  2. W celu dokonania zakupu rzeczy prezentowanych w Sklepie Internetowym należy złożyć zamówienie. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony  www.obuwiecontract.pl 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Realizacja zamówienia trwa od 2 do 5 dni roboczych.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, który jest zamieszczony na stronie Sklepu Internetowego.
  4. Dane wprowadzone do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą. W przypadku stwierdzenia że podane dane są nieprawdziwe, niekompletne, sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania zamówienia do czasu wyjaśnienia wątpliwości.
  5. Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez zamawiającego określono w rozdziale 7 Ochrona Danych Osobowych
  6. Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do zamówienia.
  7. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest przesyłane przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną na adres zamawiającego podany przez niego w Zamówieniu
  8. Z chwilą zawarcia umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy i wydać je , natomiast Zamawiający zobowiązuje się te rzeczy odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę zamówienia.
  9. Wiążąca dla stron umowy sprzedaży jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia płatna jak to określono w rozdziale 3 Warunki Płatności.
  10. Przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nowe, które Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć bez wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i terminie określonym w rozdziale 5
  11. Bieżąca obsługa klientów prowadzona jest w dni robocze od godz. 10 do godz. 20 pod numerem tel. 796-521-886 oraz mailowo pod adresem: leszczynska@contract.waw.pl
  12. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie klienta faktura VAT bądź faktura imienna wystawione w dniu realizacji zamówienia. Nie będzie możliwości wygenerowania Fv Vat w innym dniu lub z inną datą. 

III. WARUNKI PŁATNOŚCI 

  1. Z tytułu wykonywania umowy sprzedaży Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujący w Sklepie Internetowym w chwili składania Zamówienia
  2. Ceny brutto są wyrażone w zł polskich i zawierają wszystkie należne podatki w tym podatek VAT
  3. Sprzedawca udostępnia w Sklepie Internetowym następujące formy płatności:
  4. a) płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
  5. b) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, 

Dane do wpłaty: 

CONTRACT Krystyna Leszczyńska

Bank Pekao 58124061331111000048019369

  1. c) płatność przy odbiorze osobistym u Sprzedawcy (gotówką, kartą płatniczą, blikiem)
  2. d) za pośrednictwem płatności elektronicznych  Pay U, Przelewy24.pl.
  3. Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem płatność następuje w ciągu 7 dni po zawarciu umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.
  4. W przypadku płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

  1. WARUNKI DOSTAWY
  2. Sprzedający udostępnia w Sklepie Internetowym następujące sposoby dostawy:
  3. a) Paczkomat (Inpost, Orlen Paczka)
  4. b) Dostawa kurierska
  5. c) Dostawa kurierska pobraniowa
  6. d) Poczta Polska pobraniowa (Paczka+. Pocztex)
  7. e) Odbiór osobisty w sklepie:

    

    SALON OBUWIA CONTRACT  - GALERIA BEMOWO

    Ul. Powstańców Śląskich 126 lok.11-20P I piętro

    01-466 Warszawa

    Odbiór w godzinach pracy sklepu w galerii 10.00 – 21.00 

 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy po zawarciu umowy sprzedaży w terminie nie później, niż w ciągu 5 dni roboczych. Zgodnie z umową sprzedaży Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące przedmiotem umowy na adres wskazany w zamówieniu, a zamawiający zobowiązany jest je odebrać. Zamawiający informowany jest przed złożeniem zamówienia jakie formy dostawy, są dostępne. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia przesyłki przed odbiorem od kuriera.
  2. Realizacja zamówienia jest możliwa po odnotowaniu zapłaty na koncie sprzedawcy.
  3. Firma Contract zastrzega sobie prawo do braku w magazynie numeracji zamówionego przez klienta towaru. W takim przypadku firma informuje klienta o zaistniałej sytuacji w ciągu 48 godzin, po czym dokonuje zwrotu wpłaconej należności za zakup. Istnieje także możliwość wymiany na inny towar.
  4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dniu kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów składając oświadczenie na piśmie wysłane pocztą, lub mailem.
  2. Konsument odsyła towar na adres Sprzedawcy nie później, niż 14 dni od dnia w którym poinformował Sklep Internetowy o odstąpieniu od umowy..
  3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie nie później, niż 14 dni od otrzymania oświadczenia zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności .
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotów płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odsyłany do Sprzedawcy towar nadany jako przesyłka pobraniowa nie zostanie przyjęty.
  6. W przypadku wymiany towaru klient pokrywa koszty przesyłki w obydwie strony.
  7. Zwracany towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzonym z załączonym oryginalnym dowodem sprzedaży, oraz wypełnionym formularzem zwrotu który jest dostępny na stronie Sklepu Internetowego.
  1. REKLAMACJE I  RĘKOJMIA
  1.  Sprzedający na podstawie artykułu 558 & 1 kodeksu cywilnego wyłącza odpowiedzialność wobec Przedsiębiorców z tytułu wad fizycznych i prawnych ( rękojmia ) .
  2.  Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w artykule 556 i następnie Kodeksu cywilnego za wady ( rękojmia ) .
  3.  Rękojmia nie rozciąga się na wadę produktu o których konsument wiedział w szczególności te które sprzedający ujawnił w opisie Produktu .
  4.  Reklamacje można złożyć drogą pocztową przez odesłanie towaru z dowodem sprzedaży, oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie w zakładce zwroty i reklamacje na adres sklepu:




    SALON OBUWIA CONTRACT  - GALERIA BEMOWO

    Ul. Powstańców Śląskich 126 lok.11-20P I piętro

    01-466 Warszawa

 

  1.  Klient otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni liczonych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany towar.
  1. Niezgodność towaru z umową można zgłosić poprzez przesłanie wiadomości e-mailem na adres leszczynska@contract.waw.pl

7..Jeżeli towar ma wady ukryte, został uszkodzony podczas dostawy. jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, należy go niezwłocznie maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki odesłać na adres sprzedawcy.

UWAGA !
REKLAMACJOM NIE PODLEGAJĄ:
- Naturalne zużywanie się obuwia,
- Uszkodzenia mechaniczne,
- Obicia, otarcia,
- Deformacje powstałe w wyniku niedopasowania buta do stopy,
- Uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniej konserwacji,
- Przemakanie obuwia niezabezpieczonego membraną.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1.  Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zawarcia Umowy Sprzedaży jest Sprzedawca .
  2.  Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych . 
  3.  Dane osobowe wykorzystywane, są wyłącznie do realizacji Zamówień, prowadzenia akcji reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych.
  4.  Zamawiający dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania ich, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu.
  5.  Uwagi zgłasza pisemnie na adres Sprzedawcy.

VIII. POSTANOWIENIE KOŃCOWE

  1.  W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy : Kodeksu cywilnego ; Ustawy o oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku ( Dz . U . Nr 144 , poz . 1204 ze zm . ) ; ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta ( Dz . U . 2014 poz . 827 ze zm . ) ; ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz . U . z 2002 roku Nr 101 , poz . 926 ze zm . ) oraz inne właściwe przepisy Prawa Polskiego . 
  2.  Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Klientem będą w pierwszej kolejności rozwiązywane na drodze polubownej oraz postępowania reklamacyjnego . 
  3.  Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie . Informacje o sposobie dostępu do trybu i procedur rozstrzygania sporów , dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl , w zakładce " Konsumenci " - " Rozstrzyganie sporów konsumenckich " . 
  4.  Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu ma miejsce zamieszkania konsumenta .
  5.  Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego .

 

Ładowanie...