REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO
OBUWIECONTRACT.PL
Zawiera zasady związane z dokonywaniem zakupów w sklepie internetowym pod adresem: www.obuwiecontract.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności, opublikowane na stronie Naszego Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera, podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych, oraz prawa osób których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w sklepie internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Dokonywanie zakupów, podanie danych osobowych przez usługobiorcę lub klienta jest dobrowolne,z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.
I. DEFINICJE
- Regulamin- w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem tj. w art.8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U z 2002 r. Nr.144, poz. 1204 ze zm.).
- Sprzedawca: przedsiębiorca działający pod firmą Contract Krystyna Leszczyńska posługujący się numerem Regon 011144555 i nr Nip 1130107240 wpisany do Ewidencji Przedsiębiorców Gminy Warszawa Wesoła.
- Siedziba sprzedawcy: 05-075 Warszawa Wesoła ul Równa 2, tel. 796-521-886, e-mail: leszczynska@contract.waw.pl
- Klient: osoba składająca zamówienie w Sklepie Internetowym i strona umowy sprzedaży w przypadku jej zawarcia ze sprzedawcą
- Sklep Internetowy: Serwis Internetowy dostępny pod adresem www.obuwiecontract.pl za pośrednictwem, którego sprzedawca świadczy usługi określone w regulaminie w celu doprowadzenia do zawarcia umowy sprzedaży
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Przedmiot transakcji – towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu.
- Zamówienie: oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Umowa sprzedaży: umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy sprzedawcą i zamawiającym w zakresie rzeczy wskazanych w zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych warunkach sprzedaży, oraz w oparciu o kodeks cywilny.
- Prawo konsumenckie ustawa o prawach konsumenta z dn 30 maja 2014 r (Dz. U. 2014 poz 827 . z pózn. zm).
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Informacje przedstawione w Sklepie Internetowym , w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią ofertę sprzedaży
- W celu dokonania zakupu rzeczy prezentowanych w Sklepie Internetowym należy złożyć zamówienie. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.obuwiecontract.pl 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Realizacja zamówienia trwa od 2 do 5 dni roboczych.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, który jest zamieszczony na stronie Sklepu Internetowego.
- Dane wprowadzone do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą. W przypadku stwierdzenia że podane dane są nieprawdziwe, niekompletne, sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania zamówienia do czasu wyjaśnienia wątpliwości.
- Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez zamawiającego określono w rozdziale 7 Ochrona Danych Osobowych
- Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do zamówienia.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest przesyłane przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną na adres zamawiającego podany przez niego w Zamówieniu
- Z chwilą zawarcia umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy i wydać je , natomiast Zamawiający zobowiązuje się te rzeczy odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę zamówienia.
- Wiążąca dla stron umowy sprzedaży jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia płatna jak to określono w rozdziale 3 Warunki Płatności.
- Przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nowe, które Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć bez wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i terminie określonym w rozdziale 5
- Bieżąca obsługa klientów prowadzona jest w dni robocze od godz. 10 do godz. 20 pod numerem tel. 796-521-886 oraz mailowo pod adresem: leszczynska@contract.waw.pl
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie klienta faktura VAT bądź faktura imienna wystawione w dniu realizacji zamówienia. Nie będzie możliwości wygenerowania Fv Vat w innym dniu lub z inną datą.
III. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Z tytułu wykonywania umowy sprzedaży Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujący w Sklepie Internetowym w chwili składania Zamówienia
- Ceny brutto są wyrażone w zł polskich i zawierają wszystkie należne podatki w tym podatek VAT
- Sprzedawca udostępnia w Sklepie Internetowym następujące formy płatności:
- a) płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
- b) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
Dane do wpłaty:
CONTRACT Krystyna Leszczyńska
Bank Pekao 58124061331111000048019369
- c) płatność przy odbiorze osobistym u Sprzedawcy (gotówką, kartą płatniczą, blikiem)
- d) za pośrednictwem płatności elektronicznych Pay U, Przelewy24.pl.
- Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem płatność następuje w ciągu 7 dni po zawarciu umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.
- W przypadku płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- WARUNKI DOSTAWY
- Sprzedający udostępnia w Sklepie Internetowym następujące sposoby dostawy:
- a) Paczkomat (Inpost, Orlen Paczka)
- b) Dostawa kurierska
- c) Dostawa kurierska pobraniowa
- d) Poczta Polska pobraniowa (Paczka+. Pocztex)
- e) Odbiór osobisty w sklepie:
SALON OBUWIA CONTRACT - GALERIA BEMOWO
Ul. Powstańców Śląskich 126 lok.11-20P I piętro
01-466 Warszawa
Odbiór w godzinach pracy sklepu w galerii 10.00 – 21.00
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy po zawarciu umowy sprzedaży w terminie nie później, niż w ciągu 5 dni roboczych. Zgodnie z umową sprzedaży Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące przedmiotem umowy na adres wskazany w zamówieniu, a zamawiający zobowiązany jest je odebrać. Zamawiający informowany jest przed złożeniem zamówienia jakie formy dostawy, są dostępne. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia przesyłki przed odbiorem od kuriera.
- Realizacja zamówienia jest możliwa po odnotowaniu zapłaty na koncie sprzedawcy.
- Firma Contract zastrzega sobie prawo do braku w magazynie numeracji zamówionego przez klienta towaru. W takim przypadku firma informuje klienta o zaistniałej sytuacji w ciągu 48 godzin, po czym dokonuje zwrotu wpłaconej należności za zakup. Istnieje także możliwość wymiany na inny towar.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dniu kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów składając oświadczenie na piśmie wysłane pocztą, lub mailem.
- Konsument odsyła towar na adres Sprzedawcy nie później, niż 14 dni od dnia w którym poinformował Sklep Internetowy o odstąpieniu od umowy..
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie nie później, niż 14 dni od otrzymania oświadczenia zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności .
- Sprzedawca dokonuje zwrotów płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odsyłany do Sprzedawcy towar nadany jako przesyłka pobraniowa nie zostanie przyjęty.
- W przypadku wymiany towaru klient pokrywa koszty przesyłki w obydwie strony.
- Zwracany towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzonym z załączonym oryginalnym dowodem sprzedaży, oraz wypełnionym formularzem zwrotu który jest dostępny na stronie Sklepu Internetowego.
- REKLAMACJE I RĘKOJMIA
- Sprzedający na podstawie artykułu 558 & 1 kodeksu cywilnego wyłącza odpowiedzialność wobec Przedsiębiorców z tytułu wad fizycznych i prawnych ( rękojmia ) .
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w artykule 556 i następnie Kodeksu cywilnego za wady ( rękojmia ) .
- Rękojmia nie rozciąga się na wadę produktu o których konsument wiedział w szczególności te które sprzedający ujawnił w opisie Produktu .
- Reklamacje można złożyć drogą pocztową przez odesłanie towaru z dowodem sprzedaży, oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie w zakładce zwroty i reklamacje na adres sklepu:
SALON OBUWIA CONTRACT - GALERIA BEMOWO
Ul. Powstańców Śląskich 126 lok.11-20P I piętro
01-466 Warszawa
- Klient otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni liczonych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany towar.
- Niezgodność towaru z umową można zgłosić poprzez przesłanie wiadomości e-mailem na adres leszczynska@contract.waw.pl
7..Jeżeli towar ma wady ukryte, został uszkodzony podczas dostawy. jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, należy go niezwłocznie maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki odesłać na adres sprzedawcy.
UWAGA !
REKLAMACJOM NIE PODLEGAJĄ:
- Naturalne zużywanie się obuwia,
- Uszkodzenia mechaniczne,
- Obicia, otarcia,
- Deformacje powstałe w wyniku niedopasowania buta do stopy,
- Uszkodzenie wynikłe z niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniej konserwacji,
- Przemakanie obuwia niezabezpieczonego membraną.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zawarcia Umowy Sprzedaży jest Sprzedawca .
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych .
- Dane osobowe wykorzystywane, są wyłącznie do realizacji Zamówień, prowadzenia akcji reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych.
- Zamawiający dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania ich, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu.
- Uwagi zgłasza pisemnie na adres Sprzedawcy.
VIII. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy : Kodeksu cywilnego ; Ustawy o oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku ( Dz . U . Nr 144 , poz . 1204 ze zm . ) ; ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta ( Dz . U . 2014 poz . 827 ze zm . ) ; ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz . U . z 2002 roku Nr 101 , poz . 926 ze zm . ) oraz inne właściwe przepisy Prawa Polskiego .
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Klientem będą w pierwszej kolejności rozwiązywane na drodze polubownej oraz postępowania reklamacyjnego .
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie . Informacje o sposobie dostępu do trybu i procedur rozstrzygania sporów , dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl , w zakładce " Konsumenci " - " Rozstrzyganie sporów konsumenckich " .
- Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu ma miejsce zamieszkania konsumenta .
- Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym , a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego .